Minőségpolitika

ISO 9001:2008A Salgó Raktártechnika Kft. raktári tároló rendszerek gyártásával és kereskedelmével, komplett rendszerek tervezésével és szerelésével egybekötött szállítással, valamint ezen raktári rendszerek karbantartásával törekszik üzleti partnereinek mind teljesebb körű minőségi kiszolgálására.

Céljaink eléréséhez és vevőink elégedettségének elnyeréséhez fontos eszköznek tekintjük az MSZ EN ISO 9001:2009 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszer működtetését és szükséges fejlesztését Társaságunk tevékenységének minden területén. Fő célkitűzésünknek tekintjük, hogy tevékenységünkkel vevőink megfogalmazott és ki nem mondott igényeinek egyaránt maradéktalanul megfeleljünk. Gyártási és szolgáltatási folyamataink szabályozásával, folyamatos ellenőrzésével és fejlesztésével, korszerű, igényes, jó minőségű termékek előállításával, megrendelőink udvarias, gyors, precíz kiszolgálásával kívánjuk Társaságunk hosszú távú fennmaradását, versenyképességét és fejlődését biztosítani. A társaságunkra vonatkozó törvényi szabályozás betartását működésünk alapfeltételének tekintjük.

A cégvezetés elkötelezettséggel, személyes példamutatással és a szükséges erőforrásokkal biztosítja a minőségi munkavégzést.

Vállalatunk vezetősége tudatában van annak, hogy magas színvonalú, minőségi munkát csak jól képzett, gyakorlattal rendelkező, a minőség iránt elkötelezett és megfelelően motivált dolgozókkal érhet el, ezért megköveteli és támogatja a folyamatos képzést és önképzést. Munkatársaink teljesítményét és fejlődését rendszeresen értékeljük, szakmai kiválóságukat és magas szintű teljesítményüket azzal arányos mértékben honoráljuk.
Leendő munkatársaink és partnereink (beszállítóink, alvállalkozóink) kiválasztásakor kiemelten vizsgáljuk azokat a készségeket, adottságokat és paramétereket, amelyek befolyásolhatják termékeink és szolgáltatásaink minőségét. Elsősorban azokkal a kollégákkal és partnerekkel kívánunk hosszútávon együttműködni, akik azonosulnak minőségi célkitűzéseinkkel.

Termékeinket, szolgáltatásainkat, minőségirányítási rendszerünket a vevői igények figyelembevételével, a vevői észrevételek visszacsatolásával, teljesítményünk mérésével és értékelésével tökéletesítjük.

Gondot fordítunk arra, hogy minőségpolitikánkat minden munkatársunk megértse, elfogadja és alkalmazza.

Tisztelettel:

Hermann Henrik
ügyvezető